Kızlar merhaba benim bi sorum olacak. Kızım 4 ay 24 günlük. Mama ile besleniyor. Yaklaşık 2 haftadır uyanıkken asla mama içmiyor biberonu ağzına götürdüğümüz anda basıyor ağlamayı. Bir de parmak emiyor hep. Parmak emerek uyuyor aç aç. 2 haftadır uyutup parmağını ağzından çekip öyle besliyoruz o zaman içiyor bir tek ama çok üzülüyorum gerçekten bu şekilde nereye kadar gidecek diye. Bu konuda yardımcı olabilecek biri var mı?