rosalia Aknmsr adetli değildim kan testi de istemediler.. özel hastanede hormonlu spiral yazdırdım eczaneden aldım sonra da taktırdım sezeryan doğum yapmıştım 49. günde taktırdım
Deletedmom78654 Kadın doğumcu takar ama illa adet olmanıza gerek yok ben taktordığımda adetli değildim
Mrvsdi Bende adetli değildim. Normal doğum olduğun da her zaman konabiliyormus sıkıntı olmaz takalım demişti doktorum
Marinedeniz Kizlar spiral taktirinca icine bosalsa da birsey olmuyor degil mi bide saglikli mi ben de dusunuyorum da?
Aknmsr Marinedeniz aynen en garanti yöntem bende düşünüyorum randevu alıp halletmem lazım yoksa her adet günüm geciktiğinde stresten kafayı yicem
Marinedeniz Aknmsr ben de stres oluyorim dun ruyama girdi hamile kalmisim dha bebegim kucucuk esimde cok dikkatli degil