Mom44 ben çok sabırlıyım uyutmak için elimden geleni yapıyorum ama kızım hiç sabırlı değil. Günlerdir 12 olmadan odamıza geçiyoruz ve 2 ye kadar uğraşıyorum. Ben uyutmaya çalıştıkça kızım Park atta diye yataktan inip gitmeye çalışıyor. Diğer odalara kaçıyor, odanın kapısını kapatınca da ağlama nöbetine giriyor. Aslında 2 hafta öncesine kadar iyiydi. 11 12 arası yatar 2 saati bulurdu uyuması. Akşam da 9 gibi gece uykusuna geçer sabah da 6 7 arası kalkardı. Ne olduysa bu 2 haftada oldu