Oğlum 1 yasinda 8 kilo. Ilk zamanlar üzülüyordum ama şimdi hiç üzülmüyorum. Çok hareketli ve sağlıklı. Bebeklerin hepsi tombik olmak zorunda değil bazisinin yapısı öyle. Kardeşimin 2 oğlu var biri zayif yapısı bize çekmiş diğeri iri babası tarafına. İkiside aynı annenin çocuğu ama yapıları bile farklı. Hiç üzülme gurur duy bebeginle. Instagramda ne bebekler görüyorum inan sma derdiyle uğraşan mikrosefali serebralpalsili hiç anne diyemeyen var öyle düşün sağlıklı ve keyfi yerinde.