Gizemela 3 aylık kızım var ve resmen yemeği reddediyor ne mama ne sağdığım sütü ne emzirme. Sadece uyuduğunda zorla yediriyorum. Sabah 9 akşam 9 toplam 300 cc yemiyor bile. Ne yapabilirim neden böyle olur?