Merhabalar ya benim oğlan gece uykusunda bile saat başı veya iki saatte bir uyanıyor :( emiyor yine uyuyor . Doymuyor desek gün içinde de öyle çok emmiyor standart, ek gıdaya başladık çorbası yoğurdu herşeyi yapıyorum emziriyorum da ama geceleri yine aynı :( bi fikri olan var mı? Gaz sancısı yok , bu arada uyanıncada öyle aşırı yemiyor az emiyor dalıyor yine. Acaba alışkanlık mı edindi? Dudak tiryakisi mi oldu :)