Mukuslu ishalimiz başladığı için gaita testi vermiştik 13 gün once. Az miktarda lokosit çıkmıştı daha sonraki testlerde amip çıktı. Günlerdir antibiyotik kullandık azaldi ama iyileşme yok. Testlerde hala amip yazıyor. Antijen testi yapıldi doktorumuz pozitifse antibiyotige devam dedi negatifse yarin gel dedi. Test negatif ne demek oluyor bu şimdi? 😔