arkadaşlar merhaaba 4.5 aylık bir kızım var ve el ayağı sürekli terliyor ve soğuk.başı falan terli değil.doktorumuz tiroitlerine bakmamız için bi ara getirmemizi söyledi panik yapacak birşeyin olmadığını ve içimin rahat olmasını söyledi.ama İnternetten araştırdım hastalık falan yazıyor.başına gelen var mı acaba😔