Elif3753 Öncelikle çok geçmiş olsun bana ilaç vermediler, 14 gün karantinadayım eşimle ve çocuğumla beraber, 14 gün sonunda test yaptırıcaksın dedi sağlık ocağındaki hemşire, ama sağlık bakanlığı öyle bişey demedi, inanın bende ne yapacağımı bilmiyorum ama test yaptırmak istemiyorum