Irem-7536 Merhaba anneler, 4 ay 23 günlük bebeğim bıngıldağın kapanmasına az kalmış. Pandemiden dolayı hastaneyede gidemiyoruz. Baş çevresi önemli diyorlar ama tam bilgimde yok. Yaşayan anneler yardımcı olabilirler mi acaba ?
Dilekmh Irem-7536 şuan için bebeğinizin baş çevresi ve cinsiyeti nedir . Benim kızımın da doğuştan hafif kapalı olduğu söylendi. Ama aylık olarak büyüme olduğu için korkulacak birşey yok demişti doktoru. Ama benim de içim hala rahat değil
Annesi_bebisi Irem-7536 2 ay 10 günlükken kapandı canım oğlumun ki de suan 4 aylık baş çevresi ölçümlerinde sıkıntı yoksa bi sorun teşkil etmiyor her ilk ben de stres yapmıştım ama doktorum her çocuk nasıl aynı anda diş çıkartmaz ise bıngıldak da aynı anda kapanmaz dedi her ay düzenli şekilde ölçüyoruz
Beyzanaz Irem-7536 bazen kapanıyo gibi oluyo çok ufak bi açıklık kaliyo diyorum bıngıldağı kapanacak. Bi iki gün sonra kontrol ediyorum açıklık genişlemiş. Ben başının büyümesine bağlıyorum bu durumu ama tamamen kendi yorumum. Birkaç gün sonra tekrar bakın isterseniz. Benim bebeğim 9 aylık olmak üzere 3 aylıktan beri bu şekilde
Irem-7536 Dilekmh @Annesi_bebisi @Beyzanaz @mikelenjelo35 @Kado87 dunyam2020 erkek bebeğim en son geçtimiz bayram ölçmüştü hemşire 42cm demişti. Kontrol edilecekmiş ama korktum bende. Devit 3 kullanıyoruz acaba onunda etkisi var mı devam etmeli miyiz bilmiyorum.
dunyam2020 Irem-7536 bızım de kafa cevresı kucuk tu hep sınırında altındaydı ama hala bıngıldak acık 13 ay bıttı
Kado87 Irem-7536 devit 3 u kesmeyi onermiyorlar tamam iste duzenli sekilde kafa olcumu oluyorsa sknti yok
Annesi_bebisi Irem-7536 eee süper bas çevresi stres yapma canım bence.. Açık söylemek gerekirse ben D vitamini hiç kullanmadım çünkü bebeğime hiç birini sevdirmedim mama içine bile koysam midesinin bulanıp çıkartmasına neden oldu yani d vit ile alakası yok bence erken kapanmanın
mikelenjelo35 Irem-7536 ben gittim bunun için doktora .sağlık ocağı d vitaminini azalt yada verme demişti.ama doktor tam tersi ver dedi.
dunyam2020 Irem-7536 devıt 3 d vıtamını mı .ben gala kullanıyorum d vıtamınını ogluma .d vıtamınıyle alakalı olcagını pek sanmıyorum ben ama bılemem yınede tabı
Boncugumm Irem-7536 mutlaka doktora götürün benim akrabamın erken kapandı baş çevresi de önden gidiyordu 4 aylık iken beyin ameliyatı oldu doktor kontrol etmeli burdan doğru bilgiye ulaşamazsınız çok önemli bir konu çünkü