Merhabalar. Oğlum 10 aylık 2 gündür işe başlayış yaptım fakat oğlum kesinlikle ne alıştırma bardağı ne biberon ne suluk cam bardak bile denedik sütünü içmek istemiyor. Ben gelene kadar ki süt iznimi kullansam da eve gelmem 5buçuk 6ları buluyor ek gıda almaya çalışıyor ama aşırı seçici çok az az yiyor aç kalıyor huzursuzlaşıyor yine de yemiyor sütü de içmiyor üzülüyorum nasıl bir yol izleyebiliriz😢