Bernauslu Ebubekirim-61 biogia kullandık biz de iyi geliyordu tabi ama bazen de tuttu mu gaz ne yaparsam yapayım geçmiyordu
Nilbebek12 Benim doktorum gazı olursa günde 5 damla bir defa ver dedi ama bu probiyotik dediğimiz şey aslında gaz ilacı dedi . Ben zorda kalırsam kızım gazını çıkaramazsa kullanıyorum