Glcnduru Kızlar 11 aylık yeğenime doktor kas enzimlerin çok yüksek demiş yaşayan var mı sonuçlarında neler oldu lütfen yardım edin
Evata Çocuklar büyüdüğü için yüksek olur diye biliyorum kas enzimlerine neden bakılmış ki şikayeti varsa enzimler de yüksekse durum değişir🤔