Ozge_AyazEfee Safilokum Valla ödemeye başlamıştık Bi ara sonra yine boşladık, öylece duruyor 🤦🏻♀️🙈 Eşime herhangi bir bilgi verilmemiş, bir engel oluşturmamış yani ☺️ siz errelettiniz mi?
Safilokum Ozge_AyazEfee kredi çektiğinizde ödemeyi bosladginiz zaman miydi duzenli odediginiz zaman miydi🙄
Ozge_AyazEfee Safilokum Koyverdik umarım çok faiz binmemiştir 🤦🏻♀️ Hayırlısıyla onaylanır umarım krediniz, Rabbim gönlünüzden geçeni hakkınızda nasip etsin inşallah 🥰🙏🏻
Safilokum Ozge_AyazEfee birde faiz kısmı bardiardi dmi🙄 Amin ins hakkimizfa hayırlısını nasip etsn rabbim hepimize 🥰
Deletedmom348 Safilokum Ev alınırken bende imza attım canım. Çünkü herhangi bir durumda % 50 hak iddiam varmış. Bankacı öyle demişti