Ebru38 az önceki postuna yazdım bunada yazayım. Bizde sadece mama ile besleniyoruz bebelac gold ile. 120 cc ye yeni geçtik 2 ay 15 günlük oğlum. 90 cc de mama bitince çok aglıyodu. 2 aylıkken saglık ocagında kilosu 6 kg idi. Bende 2 saatte 1 veriyorum. Ama geceleri uyurken o kalkmadıgı sürece kaldırmıyorum. Bazen 3 bazen 4 saat