espalp en birinci taşıyıcılar çocuklar olduğu için olabilir mi?Kimse okul açılmasın demiyor açılsın ama uzaktan olsun diyor. Zaten okullar açılsa ilk hastalanacak olanlar öğretmenler olacak. Okulda öğretmen falan kalmayacak. Öğrenciler tek başına mı ders işleyecek? Yüz yüze eğitim neresinden bakarsan bak saçmalık. Konu öğretmenlerin çalışmak istememesi değil yani. Konu bile bile lades yapılması. Zaten sırf “öğretmenler niye çalışmıyor, her yer açıldı okullar niye kapalı” diyenlerin ağzını kapatmak için açılıyor okullar. Açılacak ve aynı hızla geri kapanacak ve bakın işte açtık böyle oldu diyecekler.