Minnakbebek Burcutuna ay ne guzel ya 😭 bi dikiste 1 litre su bitiyor hatta esim sok oluyor ama bi gelisme yok kendimde gördüğüm acligi hemen bastirdigim icin zayiflayamiyorum birde süt sıkıntım var az bebek agliyo bazen mamada istemiyo oyaliyorum onu mecbur
deletedmom211 Minnakbebek ben altı ayı bitirip öyle başlamaya karar verdim şimdi yapamadım bide sütüm azalck psikolojisine girdim sanırım o yüzden yapamadım diyetisyenle de olsa korktum sorun bende yani 😂😂
Birerkekbirkizannesi Nnur bence hamilelikteki beslenme şekliyle alakalı olabilir. 🤔 dikkatli ve sağlıklı beslenildiğinde kilolar zaten bebeğe alınmış oluyo. Benim bebeğimde 4 kilonun üzerindeydi. Eşiydi suyuydu ödemiydi derken hepsi gitti 🤷🏻♀️
Nnur Birerkekbirkizannesi ohh ne güzel yaa valla çok da yemiyorum anlamdım gider heralde.canm. gitsin yani