Deletedmom240 TugbaAda uykışım (kendince uyku arkadaşım demeye çalışıyor) İlk aylarda başlamıştık biz kullanmaya. Nilderinn ahaha o ayıcık bomboyu nasıl sevmiyorum nasıl anlatamam 😹 bizde de var bi’ tane nereye gitsek yanında, bazen yatarken de istiyor. 🤣
Aybkarslan TugbaAda tici bizimkinin adı 7 aylık oğlum hep yatağında duruyor ama hiç uyku arkadaşı muamelesi görmüyor😂
filtrelikahve Kusannesi aaa bizimde kucuk ayimizin adi şakir 😂 oğlum daha küçük ama ilerde onunla yatar kalkar eminim😂
masalcianne TugbaAda bizimkinin birininkinin adı şansi 😂 diğerininkinin adınıda ablamız koydu çirkin 😂😂
herannekadar TugbaAda bobo onunla uyumuyor ama boboyu uyutuyorum deyince geliyor 🧿😊 17 aylık 10uncu ayında falan tanıştılar yanlış hatırlamıyorsam
Dilaranne TugbaAda babası muzaffer koymuş 🤣 oğlum sevmiyor zaten takmıyor da Muzaffer yani o ayıcıgin ismi 🤷