Berfussmom Adet tarihim gecikti test yaptım fakat bir çizgi koyuyken diğeri açık pembe çıktı . Başına gelen var mı ? Silik çizgi olduğu durumlarda da gebelik olabiliyormuş
M1arafguler Bende bebeğimi öğrendiğim de ilk çizği net bir şekilde ikinci baya bi silikti ama gebeydim ilk başlangıçda silik çıkıyor yeniyse bebek
Aminedefnemmm Benc kesin birsey siylemek icin erken net bile ciksa yanlis olabilir en iyisi bi kan testi yaptirin derim. istiyorsaniz umarim hamilesinizdir allah hayirli evlat nasip etsin insallah 😊😊