GramPozitifBakteri Mduygum kız onu sana bana yedirmezler satılır o 🤷🏼♀️ Evlat acısı gibi faturalara devam 🤨
Mduygum Yesillimon e vurcam tabi onumuz kis herkesin isi gucu aksadi skintim var bide uzerine ek vergi odemek istemiyorum aa hayret bisi 😂😂
Yesillimon Mduygum Gönül isterdi ki odemeyelim ama yapacak bisey yok illaki bizim ceplerden de gidecek 😁
cocomelon Mduygum @adm @NaimeYilmaz böyle postlar buraya yakışmıyor bence kaldırılmalı bir çok anne birbirini kıracak gibi görünüyor
Reyhanbal Mduygum çok komiksiniz. Yahu şu ülkeyi sevmeyenler bi gitseler ya. Yaranamazsın yaranamazsın!!!
EJDERYAA Mduygum emin ol herşey yolunda olacak seni bulup ne yapacağım senden etrafta bir sürü var . Kendini iyi tatmin et böyle bişey olur veya olmaz ama inş bu konuda sen utanırsın ülkene saygın yok ki bize olsun
Kardelen252525 Mduygum yok seni zengin edicek Mira35- ya ne kadar zekice düşünce valla harcanıyorsun burda Kemal’in başdanışmanı olsan keşke 😊
aramsamsam Kaos oluşturacak, insanaları ayrıştıracak siyasi iğnelemelet içeren şeyleri şuraya taşımaktan ne anlıyorsunuz ki. İktidar yandaşı değilim ama eleştirmenin muhalifliğin yeride burası değil.
Kardelen252525 Mduygum kadın tuvalette düşünüp yazmış başka açıklaması olamaz bu kadar kot bir düşünce !!!!
Kardelen252525 Smyr6346 Smyr6346 keşke bizde bedava süt dağıtıcaz diyenlerle dalga geçseydik .cünkü algıları bu kadar kadın düşünemiyor doğalgaz rezervi diyor ama kafa basmıyor bu çıkan büyük bir kaynağın sadece bir parçası diyor ama bana süt lazım diyor ileride dışa açılacağız diyor bana tezek ver diyor saman nerde diyor !!!!
Smyr6346 Kardelen252525 vergiler yükselecek diye olduğumuz yerde sayalım istiyolar. Ama bizim olan bişey dışardan aldığmzdan daha ucuz olacak. at gözlüğüyle bakıyolar bişeylere
Kitapkurdumom Mduygum hahahah 😂 nedense hep seçimlere az bi sure kala ya petrol buluyoruz ya doğalgaz. Sonra secim oluyor olayin üstü kapaniyo
YavruKartal Kardelen252525 Yazdığım cümleye cevap olarak bunu yazan birine daha fazla anlatılabilecek bir şey olduğunu düşünmüyorum. İyi günler dilerim…