Rabiaa
[bilinmeyen] ben bebeğime gece ve gündüzü ayırt ettirdim gece uykusuna alıştı çok şükür, hava kararınca oda hemen uyku moduna girer sabaha kadar uyur emzieirim tabiki onu sabah 6 da kalkar sonra oyalanıyor 9.30 tekrar uyur 1,2 ye kadar sonra aynı hava kararınca tekrar uykuya geçer ikindi vakti uyutmam peygamber efendimiz ikindi vakti uykuyu onermiyor o yüzden