Aliyeeee benim oğlumda 2 aylık 20 günlükken başladı ağlamaya.kriz geçiriyor saatlerce.morarıyor nefesi kesiliyor hiç uyku yok.kolik gaz sancısı vardı.şimdide reflüsü varmış.bütün herşeyi denedik kullandık daha 2 aylık hergün doktorda😔.artık dayanamıyorum onun haline.başka bişeymi var anlamıyorum