Arkadaşlar merhaba,
hesaplamaya göre bebeğim ikinci atak haftasında bitmesine 2 gün kaldı.bebeğim biberonla besleniyor son 4-5 gün bir iştahsızlık söz konusu az az ama sık sık beslenmek istiyor.Ve bazen çığlık atatak ağlamaya başlıyor özellikle oyun halısında.Yabancı birisini görünce de aynı tepkiyi veriyor resmen küçücük bebek bağırıyor ve zor sakinleştiriyorum.Çok ikilemde kaldım başka bir sorun mu var diye.Yoksa bunlar cidden atak haftası belirtileri mi?
Aynı şeyleri yaşayan var mı?