Kızım 7.5 aylık. Ek gıda sorunumuz yoktu ancak 1 haftadır yediklerini yememeye başladı. Sadece beni ister durmadan ağlar oldu. Odadan çıktığım anda ağlıyor. Hep bir mutsuzluk hali. Tüm gün ilgileniyorum ama yetmiyormuş gibi. Dişten mi desem doktorumuz daha var dedi anlamadım. Ben de yoruluyorum, bir derdi varmış anlamıyormuşum gibi. Bu durumu yaşayan veya önerisi olan var mı?