Bebeğim 50 günlük (7 hf bitti)
genelde sakin bir bebek bir uykusu geldiğinde huysuzlanıe ağlar, bu iki hf uykusuz iken ağlaması arttı.
Bebeğim 3 hf dır emzik de alıyor. çünkü sanki uykuya yakın istediği gibi memeyi emememiyor sürekli bırakop tekrar alıyor meme emerken ağlıyor sinirleniyordu o nedenle emzik vermek istedim tok olduğuna eminsem.
ancak şimdilerde sinirliyken kesinlikle tutmuyor memeyi. Sürekli gezdirilmek istiyor, ağlaması ancak öyle hafifler gibi oluyor. Bazen gezdirirken emziriyorum ancak iki gündür o bile kar etmiyor sinirliyken kesinlikle tutmuyor sinirleniyor katılarak ağlama başlıyor. Ama bu emzik veya parmağımı versem emiyor.
Bu sorunu nasıl aşabilirim, lütfen benim gibi şeyler yaşayanlar varsa tecrübesini esirgemesin lütfen yardımcı olun