Dondurucum yok malesef :/ Buzdolabimda dolu desem yeridir.Hazir yemek olsun diye kardesim Allah razi olsun yaprak sarmasi lahana sarmasi ve biber dolmasi yapmisti. Ben bezelyeyle barbunya koydum.Et vardi.Zaten yer de kalmiyor.😁😁 Allah im bana da dondurucu nasip et amin. :)) Valla cok merakliyim boyle seylere.Bizde konserve yapiyoruz napalim.Iki kisiyiz diye herifi ikna edemedim alcam diyip oyaliyo beni.