Sinemeremztrk Hanımlar bebeğim 50 günlük oldu doktorumuz oyun halısı almamızı önerdi. Var mı sizin kullanıp önereceğiniz markalar?
Sucukluyumurtaa Sinemeremztrk ben bundan aldım çok memnunum https://www.hepsiburada.com/fisher-price-oyun-dunyasi-jimnastik-merkezi-p-AILEADACCB70?magaza=Hepsiburada
Wondermom Alacaksanız kesinlikle parasına bakmayın ve fisher price piyanolu olanı alın. 6 7 aydan sonra piyano kısmı çok işinize yarayacak.
Cigdem0707 Bben bondigo yastikli normal bi hali tercih ettimm.Kendi aldigim oyuncaklari da taktim gayet cok sevdi 6 ayligiz hala kullaniykrum tutunuo donuoo genis oldugu icin de kullanimi rahat