Sisli İyi günler anneler emzirme dönemindeyim 5 aylıktır emziriyorum sürekli ğöğüs kafesimde baskı var gibi omuzlarım sırtlarım ağrıyor arada bu süreç normal mi benim gibi bu tarz sıkıntı yaşayanlar varmı