Ysmnbll Bugün doğum yapışımın 55.günü ama hala kanamam devam ediyor. Başına böyle bir şey gelen oldu mu acaba? Yarın doktora gidicem, tedirgin oldum.
1006acy Benim de 53 gün sürdü azaldı ama sürmüştü. Sonra bitti ama şuan bebeğim 2 ay 11 günlük ve bir kaç gündür yine az az gelmeye başladı bende anlamadım