Nisaasel Özelde taktırıp o kadar para vermenize hiç gerek yok, devlet hastanelerinde toplum sağlığı merkezlerinden görevli kişiler oluyor ve onlar ücretsiz takıyor. Takıldıktan hemen sonrada kadın doğum doktoruna muayene oluyorsunuz zaten yerleşip yerleşmediğini kontrol ediyorlar. İçiniz rahat olsun, o paraylada bebişinizin bi ihtiyacını karşılarsınız😊 İçiniz yine rahat etmezse özel kadın doğumda kontrol ettirirsiniz ama orda taktırıp o parayı vermeye hiç gerek yok oldukça pahalıymış. Başka özel hastanelerde daha uyguna takılıyor bunun bi standardı yok.