Bebeğim 34+3 te prematüre doğdu. Doktor kontrollerinde kalp ekosu fln çekildi. Doktor kalpte ufak bir delik olduğunu ama hemen hemen her bebekte olduğunu ve sonradan kapandığını söyledi. İnternetten baktığımda da normal doğan bebekte doğumdan sonra üç beş gün içinde prematürelerde ise biraz zaman alıyormuş kapanması. Böyle bir durum yaşayan var mı