Eifnrkly bu kapağı kullanan anneler özellikle deliksiz olanı kullandığınızda içine biriken sütü ne yapıyorsunuz ? Dökmeye kıyamıyorum çocuğa da kokar diye vermek istemiyorum. Siz ne yapıyorsunuz ?
Me_terve Eifnrkly ben kullandım yaklaşık 6 ay ve bu süre boyunca delikleri kapalı olan kapaktaki bütün sütleri biriktiği gibi kaşıkla bebeğime içirdim sadece çok uzun süre geçtiyse içirmiyordum.
[silindi] Eifnrkly normalde sağılan süt oda sıcaklığında (20-24) bekleyebiliyor 3 saat ama kapakta biriken süt vücut sıcaklığında 37 derecede durduğu için ve ne kadar süredir orada olduğundan tam emin olamadığım için hiçbir zaman vermedim o sütleri
Gecesmom Sık sık kapağıda temizlediğim için oraya birikenide süt poşetine koyup buzluğa attım az buz çıkmadı yani yazık