Gktrkgkc2021 Kizlar bebeğim 6 aylık. Yavaştan ek gıdaya geçtik. Geceleri çok sık uyanmaya başladı emziriyorum uyutuyorum tekrar uyanıyor sanırım doymuyor. Geceleri karnının tok olması için kimisi arı maması kimisi pirinç ununu söyledi. Sizce ne yapabilirim?
Selinsu1 Gktrkgkc2021 hero babynin kasik mamasini denedim ben doktor bos yere cocugu sisirme hic bi faydasi yok sirf tok tutsun diye verme dedi. Bende vermiyorum gece 2 kere mama veriyorum sabaha kadar. Uyandikca su iciriyorum. Anne sutu yok sadece mamayla besleniyo