BuketBudak Motherofstrawberry canım bende var budi oğlum 2 aylık hiç kullanmadı. Almayı düşünürsen ben satabilirim.
Motherofstrawberry happylama arkadaşım için arıyorum ben de burdan aldım, arkadaşım beylikdüzünde oturuyor bende bağcılar da 🌼
Motherofstrawberry tde_kbr sağol kuzum senden almıştım bende bebeğim çok sevdi ve kendi kendine uyumaya bile alıştı Allah razı olsun uyguna aldım senden♥️
Motherofstrawberry Marjinal_Anne2 benim bebeğime çok etki etti onu yanına koyunca hemen sakinleşip uyku moduna giriyor
BuketBudak Kızlar benim hiç kullanılmadı, evde boşa süs niyetine duracağına 75 liraya satıyım o zaman :)