31marthira Kızım 5 ay 4 günlük. 4,5 aylıkken kültürde üreme ve enfeksiyon çıktı. Evde antiniyotik şurup kullandı bir hafta. Daha sonra test yapıldı kültürde gene çıktı. Bugün iğne verdi bir hafta boyunca vurulacak. Geçmezse hastahaneye yatıracak 😔 Bende çok korkuyorum gecmemesinden. Genetik olabilir dedi benimde bebekligimden beri sürekli tekrar ediyor. Umarım kızımın aynı olmaz😔 Birde enfeksiyon olduğu için sanırım çok huysuz 3 gündür çok ağlıyor ..