Tecrübeli anneler lütfen bilgilerinizi paylaşabilir misiniz?
her besleme sonrası mutlaka gaz oluyor mu? Geceleri bebeğimi beslerken zaten uyuyakalıyor, altını değiştirirken uyanırsa ne ala, uyansa da omzuma alınca yine uyuyor zaten. Sonuç olarak uyku halinde oluyor ve gaz çıkmıyor. Uğraşıyorum bir süre sonra eziyet ediyormuşum gibi geliyor ve yatırıyorum. Ama gazını çıkarmadan yatırırsanız gece uykusunda kusabilir gibi şeyler okudum Allah korusun. Ne yapmam lazım anlamıyorum. Birşey olacak diye ödüm kopuyor🙁