Kızlar 4. Aydan itibaren kullanmaya başladım odur budur ne yaparsam yapayım geçmiyor pişik normalde hiç pişik olmadı 4. Aya kadar farklı bez kullanıncada olmuyordu acaba kan ilacından olurmu değiştirip sidefer alıcam o nasıl iyimi bileniniz varmi acaba güzel anneler❤️