1204yusufalim Canimmm anneler hepinize bi sorum olacak bundan 2 sene önce saçıma hint kinasi yapmıştım siyah , simdi ombre yaptırmak istiyorum ama arkadaşlarım açılmaz vs diyorlar boyle hint kinasi yaptırıpta kuaförde sacini actirabilen varmi ? :(
aLmisMomSs 1204yusufalim benim kınada açılmadı çok çirkin bi renk oldu kına maalesef boyayı kaldırmıyor