Kızlar bebeğim 52 günlük anne sütü alıyor sadece ama bazen hastaneye falan gidince emzirmek bu dönemde çok zor oluyor benim için bazı yerlerde onun için arada dışarda kaşıkla mama versem alışır mi acaba emmeyi bırakır mı bu şekilde yapan var mı vermek istemiyorum ama bazı durumlarda mecbur kalınca en azından veren var mı