Merhaba tecrübeli anneler 🙋🏻♀️bebeğim 5,5 aylık şu an iştahlı bir bebek sadece anne sütü alıyor ama arada tattırınca çok istiyor meyve vs. 6 aylık olunca ek gıdayı üç gün kuralı ile vermesem ne olur? Örneğin direkt bir çorba kaşığı kabak püresi versem, sonra bir öğünde de yoğurt. Bir de meyvleri cam rendeden geçirince baya pütürlü oluyor, yutabilir mi bebek bilemedim🤷🏻♀️