A_y_can34 Canım o gazdan dolayı benimkide 7 günlük kendini emerek rahatlatmak istiyor ama sancı gelince kendini geri atıyor. Eczaneden bi gaz damlası al emzirmeden önce ağzına bir damla damlatıp emzir her seferinde. Biz kurtulduk şükür şimdi çok güzel emiyor rahat rahatta uyuyor. Ben infacol kullanıyorum ingilteredeyim Türkiyede varmı bilmiyorum ama muadilleri var.