Emir1806 Perihann 2. Başvuruyu nasıl yapıyosunuz. Çünkü bi kere başvuru yaptık biz e devlette süreç devam ediyo yazıyo tekrar başvuru için herhangi yere giremiyosun. Nerden nasıl oluyo bilgi verirmisiniz
Perihann Emir1806 bendede süreç devam ediyor diyodu sonra para yatmış . Normal e devlet üzerinden basvuru yapmıştım ilk pandemi yardimini nisanda almistim hemen 2.ye başvuru yaptim temmuz 21 de yatmia para ama ben 2 gun once aldim