Simay-annesi evet artık güven yok yüzden ben üniversite hastanesine gidiyorum asistanlar yeni atıldıkları için o kadar dikkatli o kadar hevesliler ki resmen bekliyorlar biz soru soralım da anlatsınlar diye o yüzden sorduğum soruların cevabını da rahatlıkla alıyorum 🙂