Aşı aşamasına geçebilmiş çalışmamız yokki aşı olsun (aşı umut edenler için söylüyorum) dünyada şuan 4 şirket aşı denemesi yapıyor. Yani öyle aşı hoop diye bulduk müjde olan bişey değil aylarca gruplar üzerinde test edilmeli. Garip bi umutlanma yani😏
Bence yeraltı kaynaklarından yararlanabilmemiz daha önemli. Zamanında çok oldu petrol bulmak için yabancılara ihale verip onlarda petrolü bulup, sırf biz kullanmayalım diye bulmadık diyip kapatması. Neysee vatana hayırlı olsun.