Recbeyer ortalama 1 hafta kadar sislik oluyor. Sonrasinda kendiliginden duzeliyor. Kanama yoksa korkulacak bir durum yoktur. Bebeklerde sik rastlaniyor düsmeden dolayi. Oglumda 5 aylikken besikten dusup kafatasi catladi. 18 aylik olmak uzere herhangi bur sorun yasamadik. Gecmis olsun.