Oz1376 Merhaba 55 günlük kızım var .gündüzleri çok nadir uyuyor 1 bilemedim 2 saat uyanıkken 45 dk da bir 1 saatte bir emmek istiyor . Bbeklerinizi nasıl oyalıyorsunuz uyanıkken . Benim kızım çıngırakla en gazla 10 15 dk
Hale-kd Oz1376 benimde oğlum 2 ay 12 günlük maalesef biZde aynı durumdayız oyun halısı alacağız ama daha anlamıyor. Biraz ana kucağında biraz koltukta yatıyor biraz çıngırak biraz sohbet sık sık meme eh bide azda olsa uyku ile günü 9 da kapatıyoruz 🙂 birazcık daha var oyuncaklara ilgi duymasına sanırım
Aybo Oz1376 kırmızı balığı açıp karşısında oynuyorum 😄 biraz duruyor 2 ay 8 günlüğüz bizde, piyanolu oyun halısı aldım yeni, biraz da onda duruyor, kucak birazda, ama uykularımız hep sıkıntılı ona çare bulamıyorum işte 🙄
Kucuksevda12 Hale-kd merhaba 9 da gunu kapatıyoruz demissiniz de yanlış anlamayın ogrenmek için soruyorum. Nasil yani sonra kacta uyanıyor bizim uykularimizn belli saati yok
Hale-kd Kucuksevda12 valla bu konuda şanslı olan annelerdenim galiba 🙂 bazen hiç uyanmaz bazen de gece 3-4 gibi sadece birkez. Tek sıkıntımız gündüz uyumaması ona bir şekilde katlanılabiliyor tabi gece uykusuzluğu çok daha zor şükürler olsun 🙏🏻 Sanırım gündüz uyumadığı için eğer evdeysek düzeni bozulmamış olursa 9’da mutlaka uyur ayağımda sallayarak uyutuyorum. Uyku sinyallerini veriyor bana 🙂
Stellaa Ben o zamanlar sürekli şarkı söyleyip kucağımda gezdiriyodum zeka kartları gösteriyordum masaj ya da spor yaptırıyodum
NisaMomyy Oz1376 oyun halısı aldım fısher prıse nin onda duruyor oyuncaklara bakıp kendi kendine söleniyor uykusu gelince uyuya kalıyo ellemiyom bende☺️☺️
Sevgiguveen Oz1376 2 ay 17 günlüğüz oyun halısında duruyır daha cok şarkı soyleyıp konuşuyoruz onun taklıdını yapın aynada oynayın beraber biz oyle yapıyoruz .yorulunca uyuyor 1 bucuk saay uyanık kalıyor yarım saat kestırıyor tabı uyumadan once meme istıyor veriyorum kısmadım hiç