Eelif24 kizlar dogumdan sonra baya baya kilo aldim ben hamileyken bile bukadar almamistim simdi hangi bolume gitmem degerlerime baktirmam gerek neden kilo aliyorum die
Gulsah10 Eelif24 kız kendim de sağlık personeliyim 67yle hamile kaldım 106yla doğuma girdim varya ellerim ayaklarım o kadar şişmişti ki araları kaybolmuştu resmen 28 kilo verdim vermeye de devam ediyorum bebek eşi suyu derken 10 kilo gitmişti 18kiloyu da kendi çabamla verdim 6ayda işte daha da egzersiz yapmaya ter akıtmaya devam dahiliyeye gittim tahlil sonrası herşey normal ödem topluyor vücudun dedi diyetisyen arkadaşa sevk etti de ben onları nerde bulup yapacam yani ben kalori hesabı beslenmeye başladım normalde emziren anne 1800 kalori günlük alması gerek bende 1500 kalori yapıyorum her yediğimi sorgulatıp bu kaç kalori flan diye 1500 oldum mu yemiyorum su kiraz saplı çay yeşil çay öyle geçiriyorum günleri
Hacerevgin Gulsah10 ayy bende 63le baslayip 96la bitirdim 82 kilodayim bebegim 5 aylik😔 diyetisyenler ne kadar para istiyor ?
Gulsah10 Hacerevgin valla diyetisyen işi boş kuzu bebekle o listeyi yapabilmen mümkün değil vallahi yine de kendin bilirsin en son 300 liraydı tahlil yapıyot liste veriyor aylık kontrolle devam ediyor
Seda_123 Hacerevgin Valla iş diyette bitiyor zayıfladığını görmek çok güzel bişey ve hırsla devam ediyorsun hamile kalmadan önce gidiyordum hamile kaldım bıraktım 15 kilo aldım hamileligimde 1 ayda hepsi gitti kilo sıkıntım yok ama 4 5 kilo versem yine iyi olacak diyet listem var yine ona devam edicem
asyasare Eelif24 evet yapiyor ben nisanlanacagim zaman gitmistim devlete. dahiliyeden randevu aldim kilo veremiyorum diyestisyene gitmek istiyorum dedim kan verdim. ertesi gunu sonuclar cikti doktora birdaha gittim bir kagit yazip elime verdi direk diyestisyenin odasina gonderdi.
Hamzam Eelif24 yıllardır diyetisyenler giderim insuline bakmışlar,hiç insülin direncine bakmamislar,meğer benim insülin direncim varmış,ve şuan rahatsızlıkların sonucu gittiğim Dr bakti ve şeker hastaligi başladı dedi remsne çok uzuldun