Asyanzk Kızlar bu dönemde sınavlar nasıl oluyor online mı olacak ayrıca kayıt yenileme için halk egitime gitmek gerekiyor mu eski sistem devam demi bilen biri aydınlatırsa sevinirim 🤗
asyakusum Asyanzk öğrenci durumu silik, donuk yada aktif olan herkesin kaydı ve ders seçimleri otomatik olarak yapılacak canım. Sınava girmiş gibi olunacak ve derslerden geçilecek telafi amaçlı
Asyanzk asyakusum yani kayıt yenileme ve ders seçimi sistem tarafından otomatik olarak yapılacak öylemi sınavdandan otomatik olarak geçmiş olucaz doğru anladım demi 🙃
kivirciginannesi asyakusum canım bu ne demek ben anlamadım benim eşimin 13 kredisi var mezun olmaya, kayıt yenileyince kendi kendine mi geçicek
asyakusum Asyanzk yok dediğim gibi açıköğretim lisesinde kaydı olan herkesin kayıt yenilemesi otomatik olarak yapılacak
asyakusum kivirciginannesi pandemiden dolayı ertelenen sınavlarda mağduriyetin giderilmesi için 3.dönem sınavı 7 eylülde otomatik olarak yapılmış sayılacak sistem ders seçimini 35 kredilik seçmeli ders seçecek
kivirciginannesi asyakusum evet canım sağolasın bilmiyordum açıkçöğretim aradım zorunlu dersi olmadığından mezun olacak