Haylazbaby Merhabalar ; https://hizliresim.com/p0yNrs https://hizliresim.com/a8StkV 6.5 aylık minnoş bi kızım var . 2 gündür yüzüstü uyuyor yatağına koyunca hemen dönüyor. Tekrar çevirdiğimde uyanıyor ve ağlıyor . Böyle uyumasında bi sakınca var mıdır acaba 😍
gulsahbaydemir Haylazbaby öyle rahat ediyordur 😌 biz bile öyle rahat ediyoruz 🙈 istediği gibi yatsın bence 🤗
miracinnannesii Haylazbaby oy yerim bırak nasıl istıosa oyle uyusun kndni kontrol edebiliyor zaten artık 😍
Deletedmom74 Haylazbaby yerim onu hiç çevirmeyin rahatını bozdugunuz için ağlayıp uyanıyor demekki. Benim oğlum da en çok yüz üstü uyumayı sever 3.ayından beri de öyle uyur onlar kafalarını döndürürüp nefes alabiliyorlar sizin müdahale etmenize hiç gerek yok
asyasare Haylazbaby 7 aylik kizim 6. ayindan beri kendi donup yuzustu uyuyor. ellemiyorum oyle rahat ediyor demek ko 😂 bende yuzustu uyurum. kendini kurtarabilir artik ellemeyin derim.
M1arafguler Benim bebeğim 3aylıktan beri hep Yüz üstü yatıyor geceleri hiç bi sorun yaşamadık şükür şuan 5aylık
Haylazbaby Deletedmom74 ilk defa görünce nefes alamadığını düşündüm bi an. Ama iki gündür farkettim ki uzun süreli uyuyor böyle mışıl mışıl 🥱😴🤗
Deletedmom74 Haylazbaby burun deliklerinden birinin açıkta kalması yeterli o onu ayarlar merak etmeyin❤
AybarsMomy Haylazbaby öyle rahat ediyordur . Benim oğlum 51 günlük aslamsort üstü uyumuyor . Sırt üstü yatırdığımda 10 dk uuuyo uyanıyor. Hep yan yatmak istiyor. Yan yatırınca uykuya dalıyor ☺️ minicikler ama huylarını kendi belirliyorlar