aselinannesi06 Prensannesi28 kırkım çıkar çıkmaz açma boyama yaptım bi sıkıntı olmadı yine de doktorunuza sorun daha iyi bilgi verir
Livakusunannesi Prensannesi28 cnm ben bebegim 10 aylikken actim boyadim ama aciciydi diplere uygulatmadim doktoruma sormustum diplere yaklastirma sorun olmaz demisti